Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI I ODREDBE 

 

Ovi opći uvjeti poslovanja („Uvjeti“) uređuju prava i obveze vas, kao kupaca, i nas, kao prodavača ili trgovaca, u okviru ugovornih odnosa sklopljenih putem komunikacije na daljinu, odnosno putem E-trgovine na web stranici www.deminas.hr.

Sve informacije o obradi vaših osobnih podataka sadržane su u politici obrade osobnih podataka, koju možete pronaći ovdje: https://www.deminas.hr/uvjeti-zastite-osobnih-podataka/ 

Kao što vjerojatno znate, komuniciramo prvenstveno na daljinu. Stoga se naš Ugovor primjenjuje i na korištenje sredstava komunikacije na daljinu koja nam omogućuju postizanje dogovora bez istovremene fizičke prisutnosti Nas i Vas.

Ako je bilo koji dio Uvjeta i odredbi u suprotnosti s onim što smo zajednički dogovorili kao dio procesa Vaše narudžbe u našoj e-trgovini, ovaj specifični ugovor imat će prednost pred ovim Uvjetima i odredbama.

 

  1.  NEKE DEFINICIJE

1.1.    Digitalna izvedba je sve što možete kupiti u E-trgovini sklapanjem Ugovora o pružanju digitalne izvedbe, a istovremeno se sastoji od podataka stvorenih i isporučenih u digitalnom obliku ili digitalne usluge koja vam omogućuje stvaranje, obradu, pohranu podataka u digitalnom obliku ili pristup takvim podacima.

1.2.    Cijena je financijski iznos koji ćete platiti za Robu;

1.3.    Cijena dostave je financijski iznos koji ćete platiti za dostavu Robe, uključujući cijenu pakiranja, dostave, poštarine ili drugih troškova;

1.4.    Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu, prípadných ďalších nákladov a poplatkov, ak tieto nebolo možné určiť vopred;

1.5.    PDV je porez na dodanu vrijednost prema važećem zakonu;

1.6.    E-shop je internetska trgovina kojom upravljamo Mi na www.deminas.hr, gdje će se odvijati kupnja Robe;

1.7.    Račun je porezni dokument izdan u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost za ukupnu cijenu;

1.8.    Mi smo Naturzon s.r.o., sa sjedištem na adresi Tolstého 3237/13, 05801, Poprad, Slovačka Republika, MAO: 52131050, PDV ID: 2120901948, PDV ID: SK2120901948, registrirani u Trgovačkom registru koji vodi Okružni sud Prešov, odjeljak Sro, broj predmeta 37511/P, e-pošta info@deminas.hr, telefonski broj: +421948462596, zakonom nazvani prodavatelj i/ili trgovac; Radi izbjegavanja sumnje, nismo operateri internetskog tržišta, te stoga nismo osobe koje posluju i pružaju potrošačima internetsko tržište, čak ni putem treće strane, te stoga nismo podložni posebnim obvezama informiranja prema člancima 16. i 17. Zakona o zaštiti potrošača.

1.9.    Narudžba je vaš neopoziv prijedlog za sklapanje Ugovora o kupnji Robe s Nama;

1.10.   Poduzetnik je osoba upisana u Trgovački registar, koja posluje na temelju obrtničke dozvole, koja posluje na temelju dozvole koja nije obrtnička dozvola prema posebnim propisima ili osoba koja obavlja poljoprivrednu proizvodnju i registrirana je prema posebnim propisima.

1.11.   Potrošač je fizička osoba koja pri sklapanju i izvršavanju potrošačkog ugovora ne djeluje u okviru svoje trgovačke ili druge poslovne djelatnosti.

1.12.   Ugovor o kupoprodaji s potrošačem je ugovor o kupoprodaji sklopljen između trgovca kao prodavatelja i potrošača kao kupca, ako je predmet kupnje bilo koja pokretnina, uključujući imovinu s digitalnim elementima, vodu, plin ili električnu energiju koja se prodaje u ograničenom volumenu ili u određenoj količini, čak i ako imovina još nije proizvedena ili proizvedena, uključujući i prema specifikacijama potrošača kao kupca.

1.13.   Roba je sve što možete kupiti u e-trgovini,

1.14.   Korisnički račun je račun uspostavljen na temelju podataka koje ste vi dali, a koji omogućuje pohranu unesenih podataka i povijesti naručene Robe i sklopljenih ugovora ili pristup i korištenje Digitalnog sadržaja isporučenog prema Ugovoru o pružanju digitalne izvedbe;

1.15.   Vi ste osoba koja kupuje u našoj E-trgovini, pravno nazvana kupac. Ako u svojoj narudžbi navedete svoj identifikacijski broj (IČO), potvrđujete da će se na vas primjenjivati ​​odredbe ovih Uvjeta i odredbi, koji su posebno namijenjeni poduzetnicima, kao i uvjeti i odredbe koje smo međusobno dogovorili, pri čemu i dalje imate pravo na punu zaštitu od nepoštenih i agresivnih poslovnih praksi te od prijevarnih radnji i prijevarnih propusta u granicama relevantnih zakonskih propisa;

1.16.   Potvrda narudžbe je elektronička potvrda kojom Vam potvrđujemo da smo primili Vašu narudžbu.

1.17.   Ugovor je ugovor o kupnji sklopljen na temelju uredno ispunjene Narudžbe poslane putem E-trgovine, a sklopljen je kada od Nas primite potvrdu o sklapanju ugovora.

1.18.   Ugovor sklopljen na daljinu je ugovor između trgovca i potrošača dogovoren i sklopljen isključivo putem jednog ili više sredstava komunikacije na daljinu bez istovremene fizičke prisutnosti trgovca i potrošača, posebno korištenjem online sučelja, e-pošte, telefona, faksa, popisa za slanje pošte ili kataloga ponuda („Ugovor“).

1.19.   Građanski zakonik je slovački zakon br. 40/1964 Zb., s izmjenama i dopunama.

1.20.   Zakon o zaštiti potrošača je slovački Zakon br. 108/2024 Zb. o zaštiti potrošača i o izmjenama i dopunama određenih zakona.

 

  1.  OPĆE ODREDBE I UPUTE

2.1.    Kupnja robe moguća je isključivo putem web sučelja e-trgovine.

2.2.    Prilikom kupnje Robe, Vaša je obveza da Nam dostavite sve podatke točno, potpuno i istinito. Stoga ćemo podatke koje ste Nam dostavili prilikom naručivanja Robe smatrati točnima, potpunima i istinitima.

 

  1.  ZAKLJUČENJE UGOVORA

3.1.    Ugovor s nama može se sklopiti samo na hrvatskom jeziku.

3.2.    Ugovor se sklapa na daljinu putem E-trgovine, a troškove korištenja komunikacijskih sredstava koja koristite prilikom sklapanja Ugovora na daljinu snosite vi. Ovi troškovi ne povećavaju ukupnu cijenu Robe, niti se na bilo koji način razlikuju od osnovne tarife koju plaćate za korištenje tih sredstava (tj. posebno za pristup internetu), stoga ne morate očekivati ​​nikakve dodatne troškove koje ćemo naplatiti osim ukupne cijene. Slanjem Narudžbe pristajete na korištenje komunikacijskih sredstava na daljinu.

3.3.    Kako bismo mogli sklopiti Ugovor, morate kreirati nacrt Narudžbe u E-trgovini. Taj nacrt mora sadržavati sljedeće podatke:

  1. a)   Podaci o kupljenoj Robi (u E-trgovini označavate Robu koju želite kupiti klikom na gumb "Dodaj u košaricu");
  2. b)   Podaci o Cijeni, Cijeni dostave, PDV-u, načinu plaćanja Ukupne cijene i traženom načinu dostave Robe; ovi podaci bit će uneseni prilikom kreiranja prijedloga Narudžbe unutar korisničkog okruženja E-trgovine, dok će podatke o Cijeni, Cijeni dostave, PDV-u i Ukupnoj cijeni automatski uključiti Mi u prijedlog Narudžbe na temelju Robe koju ste odabrali i načina dostave;
  3. c)   Vaši identifikacijski podaci koji nam omogućuju dostavu Robe, a posebno vaše ime, prezime, adresa za dostavu, broj telefona i adresa e-pošte;

3.4.    Tijekom kreiranja nacrta narudžbe, podatke možete mijenjati i provjeravati sve dok se ne kreira.

3.5.    Nakon što potvrdite klikom na gumb " Dalje Uz obvezu plaćanja", kreirat ćete Narudžbu. Prije klika na gumb morate potvrditi da ste pročitali i prihvatili Uvjete poslovanja, inače neće biti moguće kreirati Narudžbu. Potvrdni okvir služi za potvrdu i suglasnost. Nakon klika na gumb " Dalje Uz obvezu plaćanja", svi ispunjeni podaci bit će poslani izravno nama.

3.6.    Vašu narudžbu potvrdit ćemo vam što je prije moguće nakon što je primimo putem poruke poslane na vašu adresu e-pošte navedenu u narudžbi. Potvrda će sadržavati sažetak narudžbe i ove Uvjete i odredbe. Naša potvrda narudžbe još ne predstavlja Ugovor između nas i vas. 

3.7.    Također mogu postojati slučajevi u kojima nećemo moći sklopiti Ugovor s vama. To se uglavnom odnosi na situacije kada Roba nije dostupna ili slučajeve kada naručite veći broj Robe nego što nam je dopušteno. Međutim, uvijek ćemo vam unaprijed pružiti informacije o maksimalnom broju Robe unutar E-trgovine i stoga vas to ne bi trebalo iznenaditi. U slučaju da postoji bilo koji razlog zašto ne možemo sklopiti Ugovor, kontaktirat ćemo vas i poslati vam ponudu za sklapanje Ugovora u izmijenjenom obliku u odnosu na Narudžbu. U takvom slučaju, Ugovor je sklopljen kada potvrdite našu ponudu.

3.8.    Nakon provjere narudžbe, poslat ćemo vam zasebnu Potvrdu o sklapanju ugovora. Potvrdom o sklapanju ugovora s naše strane zaključuje se Ugovor između nas i vas. Uvjeti poslovanja u verziji važećoj na dan narudžbe čine sastavni dio Ugovora.

3.9.    U slučaju da je u E-trgovini ili u nacrtu Narudžbe navedena očito netočna Cijena, uglavnom zbog tehničke pogreške, nismo obvezni isporučiti Vam Robu po toj Cijeni čak i ako ste primili Potvrdu Narudžbe. U takvoj situaciji, odmah ćemo Vas kontaktirati i poslati Vam ponudu za sklapanje novog Ugovora u izmijenjenom obliku u odnosu na Narudžbu. U takvom slučaju, novi Ugovor je sklopljen kada potvrdite Našu ponudu. Ako ne potvrdite Našu ponudu u roku od 3 dana od njezina slanja, imamo pravo otkazati Vašu Narudžbu. Očitom pogreškom u Cijeni smatra se, na primjer, situacija kada Cijena očito ne odgovara uobičajenoj cijeni kod drugih prodavača u trenutku kreiranja Narudžbe ili očito nedostaje iznos u Cijeni ili je dodatno naveden.

3.10.   U slučaju sklapanja Ugovora, bit ćete obvezni platiti Ukupnu cijenu.

3.11.   Ako imate korisnički račun, možete izvršiti narudžbu putem njega. Čak i u tom slučaju dužni ste provjeriti točnost, istinitost i potpunost unaprijed popunjenih podataka. Međutim, način kreiranja narudžbe identičan je onome kod kupca bez korisničkog računa, ali prednost je što ne morate više puta unositi svoje identifikacijske podatke.

3.12.   U nekim slučajevima vam dopuštamo korištenje popusta na kupnju Robe. Da biste ostvarili popust, morate ispuniti podatke o tom popustu u unaprijed određenom polju unutar prijedloga Narudžbe. Ako to učinite, Roba će vam biti dostavljena s popustom.

 

  1.  KORISNIČKI RAČUN

4.1.    Na temelju vaše registracije u E-trgovini možete pristupiti svom korisničkom računu.

4.2.    Prilikom registracije korisničkog računa, vaša je obveza navesti sve unesene podatke točno i istinito te ih ažurirati ako se promijene.

4.3.    Pristup korisničkom računu osiguran je korisničkim imenom i lozinkom. Vaša je obveza čuvati povjerljivost ovih pristupnih podataka i ne davati ih nikome. Ne odgovaramo za bilo kakvu zlouporabu ovih podataka.

4.4.    Korisnički račun je osoban i stoga niste ovlašteni dopustiti njegovo korištenje trećim stranama.

4.5.    Možemo otkazati vaš korisnički račun, posebno ako ga ne koristite dulje od 24 mjeseca, nakon vašeg odustajanja od Ugovora ili ako prekršite svoje obveze iz Ugovora.

4.6.    Korisnički račun možda neće biti dostupan kontinuirano, posebno s obzirom na potrebno održavanje hardverske i softverske opreme.

 

  1.  CIJENA I UVJETI PLAĆANJA, PRIDRŽAVANJE VLASNIŠTVA, DODATNE USLUGE

5.1.    Cijena je uvijek navedena u E-trgovini, u prijedlogu narudžbe i u Ugovoru. U slučaju neslaganja između Cijene navedene za Robu u E-trgovini i Cijene navedene u prijedlogu narudžbe, primjenjuje se Cijena navedena u prijedlogu narudžbe, koja će uvijek biti identična cijeni u Ugovoru. U prijedlogu narudžbe navedena je i Cijena dostave, odnosno uvjeti pod kojima je dostava besplatna.

5.2.    Ukupna cijena prema točki 1.4. navedena je s uključenim PDV-om, uključujući sve naknade propisane posebnim zakonskim propisima.

5.3.    Nakon sklapanja Ugovora i prije isporuke Robe, od Vas ćemo zatražiti plaćanje Ukupne cijene. Ukupnu cijenu možete platiti na sljedeće načine:

a.) Kartično plaćanje. U ovom slučaju, plaćanje se vrši putem GoPay platnog sustava i plaćanje je regulirano uvjetima i odredbama ovog platnog sustava. Podaci o platnoj kartici neće biti poslani trgovcu. 

b.) Plaćanje pouzećem. U takvom slučaju, plaćanje će biti izvršeno po isporuci Robe, a ne prilikom predaje Robe. U slučaju plaćanja pouzećem, Ukupna cijena plaća se po primitku Robe.

 

5.4.    Račun će biti izdan u elektroničkom obliku nakon uplate ukupne cijene i bit će poslan na vašu adresu e-pošte navedenu u Narudžbi.

5.5.    Vlasništvo nad Robom prelazi na vas tek nakon što platite Ukupnu cijenu i Roba vam je isporučena. U slučaju plaćanja bankovnim prijenosom, Ukupna cijena bit će plaćena uplatom sredstava na Naš račun, u ostalim slučajevima bit će plaćena u trenutku plaćanja.

5.6.     Dodatne usluge uz narudžbu:
a,        Pošiljka bez rizika (GIFT2)
Kupac ima mogućnost narudžbi dodati uslugu "Dostava bez rizika". U slučaju da se pošiljka izgubi tijekom prijevoza ili stigne oštećena kupcu, prodavatelj će osigurati hitnu otpremu nove pošiljke, bez potrebe za čekanjem da prijevoznik istraži situaciju.

Ova usluga je dobrovoljna, opcionalna i naplaćuje se. Odnosi se samo na jednu zamjensku pošiljku. Kupac aktivira uslugu klikom na potvrdni okvir u košarici narudžbe. Ova usluga ne ograničava pravo kupca na podnošenje pritužbe ili odustajanje od ugovora.


________________________________________
b,      Trenutna zamjena proizvoda do 180 dana (GIFT3)
Prilikom odabira ove dodatne usluge, kupcu je zajamčena trenutna zamjena proizvoda u slučaju da se proizvod pokvari, prestane raditi ili se ošteti normalnom upotrebom.Usluga vrijedi 180 dana od datuma kupnje. Kupac ne mora čekati obradu reklamacije - novi proizvod bit će mu poslan odmah nakon prijave problema.

Ova usluga se naplaćuje i ne odnosi se na štetu nastalu nepravilnom upotrebom ili mehaničkim oštećenjem od strane kupca. Kupac aktivira uslugu klikom na potvrdni okvir u košarici narudžbe. Ova usluga ne ograničava pravo kupca na reklamaciju ili odustajanje od ugovora.


________________________________________
c,      Kava za Mariju iz skladišta (1GIFT)
Kupac može dobrovoljno doprinijeti simboličnim iznosom kao znak zahvalnosti. Ovaj iznos je dobrovoljni doprinos i ne utječe na opremu ili kvalitetu same narudžbe. Služi kao moralna zahvala i nije vezan uz određenu uslugu.

 

  1.  ISPORUKA ROBE, PRIJENOS RIZIKA OD SLUČAJNE OŠTEĆENJA I SLUČAJNOG PROPADANJA I GUBITKA PREDMETA KUPNJE

6.1.    Roba će vam biti dostavljena na način koji odaberete, a načine dostave i trenutne cijene možete pronaći ovdje: https://www.deminas.hr/dostava-i-placanje/

6.2.    Roba se može dostaviti samo unutar Republike Hrvatske.

6.3.    Dužni smo Vam isporučiti Robu bez odgađanja, a najkasnije u roku od 30 dana od dana sklapanja Ugovora, osim ako se drugačije ne dogovorimo. Roba se smatra isporučenom kada je Vi ili osoba koju ste Vi odredili preuzmete ili kada je predamo prijevozniku kojeg ste Vi odredili izvan mogućnosti prijevoza koje smo Vam ponudili. Ako Roba zahtijeva montažu ili ugradnju od strane Nas, smatra se da je Roba isporučena tek nakon završetka montaže ili ugradnje.

6.4.    Tijekom izvršenja Ugovora mogu se pojaviti okolnosti koje će utjecati na datum isporuke Robe koju ste naručili. O promjeni datuma isporuke i novom očekivanom datumu isporuke naručene Robe odmah ćemo vas obavijestiti e-poštom, pri čemu vaše pravo na odustajanje od Ugovora time nije ugroženo. Naša obavijest o novom datumu isporuke Robe također uključuje naš zahtjev da se izjasnite inzistirate li na isporuci Robe koju ste naručili na novi datum.

6.5.   Prilikom preuzimanja Robe od prijevoznika, Vaša je obveza provjeriti cjelovitost ambalaže Robe te u slučaju bilo kakvog oštećenja odmah obavijestiti prijevoznika i Nas. Ako je ambalaža oštećena, što ukazuje na neovlaštenu manipulaciju i ulazak u pošiljku, nije Vaša obveza preuzeti Robu od prijevoznika.

6.6.    Dužni ste preuzeti Robu na dogovorenom mjestu i u dogovoreno vrijeme. Ukoliko ne preuzmete isporučenu Robu u skladu s prethodnom rečenicom, o tome ćemo vas kontaktirati putem e-pošte. Robu ćemo vam ponovno isporučiti na temelju vašeg pisanog zahtjeva poslanog najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste trebali preuzeti Robu, a vi se obvezujete platiti nam sve troškove povezane s ponovnom isporukom Robe na vaš zahtjev. U slučaju da prekršite svoju obvezu preuzimanja Robe, osim u slučajevima prema točki 6.4 ovih Uvjeta i odredbi, to neće rezultirati kršenjem naše obveze isporuke Robe vama. Istovremeno, nepreuzimanje Robe neće biti razlog za raskid Ugovora između Nas i Vas. Ako ne preuzmete Robu ni u dodatnom roku, imamo pravo raskinuti Ugovor zbog Vaše bitne povrede Ugovora. Ako odlučimo iskoristiti predmetno pravo, raskid ugovora stupa na snagu danom kada Vam dostavimo ovaj raskid ugovora. Odustajanje od Ugovora ne utječe na zahtjev za naknadu nastale štete u visini stvarnih troškova pokušaja isporuke Robe na Vaš zahtjev, niti na bilo koji daljnji zahtjev za naknadu štete, ako postoji.

6.7.    Ako se, iz razloga koji proizlaze s Vaše strane, Roba dostavlja više puta ili na način koji nije dogovoren u Ugovoru, Vaša je obveza nadoknaditi Nam troškove povezane s tom ponovljenom dostavom na Vaš zahtjev. Podatke za plaćanje tih troškova poslat ćemo Vam na Vašu e-mail adresu navedenu u Ugovoru, a dospijevaju u roku od 14 dana od primitka e-maila.

6.8.    Rizik od slučajnog uništenja, slučajnog pogoršanja i gubitka Robe prelazi na vas u trenutku isporuke Robe. U slučaju da ne preuzmete Robu ili odbijete njeno preuzimanje, osim u slučajevima iz točke 6.4 ovih Uvjeta i odredbi, rizik od slučajnog uništenja, slučajnog pogoršanja i gubitka Robe prelazi na vas u trenutku kada ste imali priliku preuzeti je, ali iz razloga na vašoj strani, preuzimanje nije uslijedilo. Prijelaz rizika od slučajnog uništenja, slučajnog pogoršanja i gubitka Robe znači da od tog trenutka snosite sve posljedice povezane s gubitkom, uništenjem, oštećenjem ili bilo kakvim smanjenjem vrijednosti Robe.

 

  1. PRAVA IZ ODGOVORNOSTI ZA NEDOSTATKE (REKLAMACIJE)

7.1.1.   Ako ste poduzetnik, obvezujemo se isporučiti vam Robu u dogovorenoj kvaliteti, količini i bez nedostataka.

7.1.2.   Ako ste Potrošač, obvezujemo se isporučiti vam Robu u skladu s općim zahtjevima iz članka 617. Građanskog zakonika i dogovorenim zahtjevima iz članka 616. Građanskog zakonika koji su predstavljeni svojstvima Robe koju ste naručili u našoj e-trgovini ili u našim promotivnim materijalima u vezi s isporučenom Robom, te bez nedostataka. Roba možda nije u skladu s općim zahtjevima iz članka 617. Građanskog zakonika ako smo vas prilikom sklapanja Ugovora izričito obavijestili da određeno svojstvo ne udovoljava takvim općim zahtjevima i ako ste se s time izričito i zasebno složili.

7.1.3.   Prodana roba je u skladu s općim zahtjevima iz članka 617. Građanskog zakonika ako:

a.) prikladan je za sve namjene za koje se roba iste vrste obično koristi, uzimajući u obzir posebno zakonske propise, tehničke standarde ili kodekse ponašanja koji se primjenjuju na odgovarajući sektor, ako tehnički standardi nisu razvijeni;

b.) odgovara opisu i kvaliteti uzorka ili modela koji smo vam stavili na raspolaganje prije sklapanja Ugovora;

c.) isporučuje se s priborom, ambalažom, uključujući upute za proizvode koje moraju sadržavati upute;

d.) isporučuje se u količini, kvaliteti i sa svojstvima, uključujući funkcionalnost, kompatibilnost, sigurnost i sposobnost održavanja funkcionalnosti i performansi (vijek trajanja) pri normalnoj uporabi, koja su uobičajena za Robu iste vrste i koja možete razumno očekivati ​​s obzirom na prirodu prodane Robe, uzimajući u obzir svaku javnu izjavu nas ili javnu izjavu druge osobe u istom lancu opskrbe, uključujući proizvođača, ili u njihovo ime, posebno prilikom promocije Robe ili na njezinoj etiketi, pri čemu se proizvođačem smatra proizvođač Robe, uvoznik Robe na tržište Europske unije iz treće zemlje ili druga osoba koja se identificira kao proizvođač stavljanjem svog imena, žiga ili drugog razlikovnog znaka na Robu. Odgovorni smo za nedostatke koje Roba ima prilikom isporuke u opsegu Naše obveze navedene u čl. 7.1.1. ili 7.1.2. ovih Uvjeta i odredbi.

7.1.4.   Ako ste poduzetnik, ne odgovaramo za nedostatke Robe u sljedećim slučajevima:

7.1.4.1  ako ste bili obaviješteni o postojećim nedostacima ili ste za nedostatke trebali znati na temelju okolnosti sklapanja Ugovora i ti nedostaci nisu u suprotnosti s dogovorenim svojstvima Robe;

7.1.4.2  ako su nedostaci Robe nastali nakon što ste preuzeli Robu, pod uvjetom da nedostaci nisu nastali zbog kršenja Naših obveza ili ste imali priliku preuzeti Robu u skladu s člankom 6. ovih Uvjeta i odredbi te ste odbili preuzeti Robu bez zakonskog razloga ili niste preuzeli Robu;

7.1.4.3  ako niste pravovremeno obavijestili o očitim nedostacima Robe u skladu s člankom 7.3.1 ovih Uvjeta i odredbi;

7.1.4.4  ako niste pravovremeno prijavili skrivene nedostatke Robe u skladu s člankom 7.3.2 ovih Uvjeta i odredbi;

7.1.4.5  Ne odgovaramo za nedostatke rabljene robe uzrokovane korištenjem ili habanjem. Ne odgovaramo za nedostatke robe prodane po nižoj cijeni za koju je dogovorena niža cijena.

7.1.5   Ako ste Potrošač, ne odgovaramo za nedostatke i svojstva Robe u slučajevima kada:

7.1.5.1.  niste pravovremeno prijavili nedostatke Robe u roku navedenom u točki 7.4.1 ovih Uvjeta i odredbi;

7.1.5.2.  svojstva Robe ne udovoljavaju općim zahtjevima prema članku 617. Građanskog zakonika, a o toj činjenici smo vas jasno pismeno obavijestili te ste izričito izrazili svoju pisanu suglasnost s navedenom neusklađenošću;

7.1.6.  Opći jamstveni rok je 24 mjeseca. Jamstveni rok počinje teći od trenutka primitka Robe.

7.1.7.  Vaša prava iz odgovornosti za nedostatke Robe pokrivene jamstvenim rokom prestaju važiti ako ih ne ostvarite unutar jamstvenog roka. Međutim, svoja prava iz odgovornosti za nedostatke Robe koja je podložna brzom kvarenju morate ostvariti najkasnije dan nakon kupnje, u suprotnom će vaša prava prestati važiti.

7.2.    Prodana Roba je neispravna ako ne udovoljava dogovorenim zahtjevima i općim zahtjevima prema gore navedenim točkama ili ako je njezina upotreba spriječena ili ograničena pravima treće strane, uključujući prava intelektualnog vlasništva. Jamčimo da je u trenutku prijelaza rizika slučajnog uništenja i slučajnog pogoršanja i gubitka Robe prema točki 6.8 Uvjeta, Roba bez nedostataka, a posebno da:

a.)   odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti te ima svojstva koja smo s vama dogovorili, a ako nisu izričito dogovorena, onda ona koja smo naveli u opisu Robe ili ona koja se mogu razumno očekivati ​​s obzirom na prirodu Robe;

b.)   je prikladan za svrhe koje smo naveli ili za svrhe koje su uobičajene za Robu ove vrste i funkcionalan je;

c.) karakterizira se definiranom sposobnošću funkcioniranja s hardverom ili softverom s kojim se Roba iste vrste uobičajeno koristi, bez potrebe za promjenom prodane Robe, hardvera ili softvera (kompatibilnost) i definiranom sposobnošću funkcioniranja s hardverom ili softverom koji se razlikuje od onog s kojim se Roba iste vrste uobičajeno koristi (interoperabilnost);

d.)   isporučuje se sa svom dodatnom opremom, ako je tako dogovoreno s vama u Ugovoru.

7.3.    Uvjeti za ostvarivanje prava na odgovornost za nedostatke (reklamacije) posebno za poduzetnike (Narudžba s IČO, DIČ ili IČ PDV-om)

 

7.3.1.    Vaša je obveza prijaviti i ukazati na nedostatak bez nepotrebnog odgađanja nakon što ste ga mogli otkriti, a najkasnije 3 dana od primitka Robe.

7.3.2.    Za ostvarivanje prava na odgovornost za nedostatke (reklamaciju), potrebno je poslati nam neispravnu Robu na sljedeću adresu: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka Republika.

7.3.3.    Pravo na odgovornost za ostale (skrivene) nedostatke dužni ste ostvariti na način naveden u točki 7.5.1 u nastavku bez nepotrebnog odgađanja nakon što ste otkrili nedostatak na Robi, a najkasnije do isteka jamstvenog roka.

7.3.4.    Ako vam je Roba dostavljena u oštećenoj ili slomljenoj ambalaži, molimo vas da takvu Robu ne preuzimate od prijevozničke tvrtke te da nas o tome odmah obavijestite putem e-pošte na adresu info@deminas.hr. U slučaju otkrivanja očitih nedostataka (npr. mehaničkih oštećenja), dužni ste bez nepotrebnog odgađanja podnijeti reklamaciju u skladu s točkom 7.5.1. u ​​nastavku. Naknadne reklamacije zbog očitih nedostataka Robe, uključujući nedostatke koji se sastoje od nepotpunosti Robe, nećemo uzimati u obzir.

7.3.5.    Jamstvo se odnosi na sve nedostatke Robe opisane u točki 7.2. i/ili na kršenje naše obveze iz točke 7.1.1a. ovih Uvjeta i odredbi.

7.3.6.    Nemate pravo ostvariti svoje pravo od odgovornosti za nedostatak ako mi nismo odgovorni za nedostatke prema točki 7.1.5. ovih Uvjeta i odredbi ili prema zakonskim propisima koji su bili na snazi ​​u vrijeme sklapanja Ugovora ili ako ste znali za nedostatak prije preuzimanja Robe, ili smo vas na njega upozorili ili vam je iz tog razloga odobren odgovarajući popust na Cijenu Robe.

7.3.7.  Roba koju je Poduzetnik kupio ima jamstveni rok od 12 mjeseci od datuma primitka Robe.

 

7.4.    Uvjeti za ostvarivanje prava na odgovornost za nedostatke (reklamacije) posebno za Potrošače

 

7.4.1.    Imate pravo ostvariti svoja prava iz odgovornosti za nedostatke koji se pojave na primljenoj Robi u roku od 2 mjeseca od otkrivanja nedostatka, ali ne kasnije od 24 mjeseca od isporuke Robe. 

7.4.2.    Da biste ostvarili svoje pravo na odgovornost za nedostatke (reklamaciju), morate nam poslati neispravnu robu na sljedeću adresu našeg poslovanja: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka Republika. Ne šaljite robu pouzećem.

7.4.3.    Ako vam je Roba dostavljena u oštećenom ili slomljenom pakiranju, preporučujemo da takvu Robu ne preuzimate od prijevozničke tvrtke te da nas o toj činjenici odmah obavijestite putem e-pošte na adresu info@deminas.hr. Ako se odlučite preuzeti takvu pošiljku, potrebno je provjeriti pošiljku u prisutnosti prijevoznika i uvjeriti se da ne nedostaju nijedni artikli Robe te da su svi artikli Robe ispravni. Ako prilikom provjere pošiljke prema prethodnoj rečenici utvrdite da stanje ili broj artikala naručene Robe nije u skladu s onim što ste naručili, preporučujemo da s prijevoznikom sastavite Zapisnik o oštećenju pošiljke ili ukažete na takav nedostatak u zapisniku o preuzimanju prijevoznika.  

7.4.4.    U slučaju dodatnog otkrivanja očitih nedostataka nakon primitka Robe (npr. mehanička oštećenja, nedostajuća Roba ili njezini artikli, neispravna Roba ili njezini artikli), molimo vas da bez nepotrebnog odgađanja podnesete reklamaciju u skladu s točkom 7.5.1. u ​​nastavku. Ovlašteni smo odbiti kasniju reklamaciju zbog očitih nedostataka Robe, uključujući nedostatak koji se sastoji u nepotpunosti Robe.

7.4.5.    Nemate pravo ostvariti svoje pravo na odgovornost za nedostatke ako mi nismo odgovorni za nedostatke prema točki 7.1.6 ovih Uvjeta i odredbi ili prema zakonskim odredbama koje su na snazi ​​u trenutku sklapanja Ugovora.

7.4.6.    Imate pravo ostvariti svoje pravo na odgovornost za nedostatke na način naveden u točki 7.5.1. i u roku navedenom u točki 7.4.1 ovih Uvjeta i odredbi.

 

7.5.1.    U slučaju da Roba ima nedostatak, posebno ako nije ispunjen bilo koji od uvjeta iz točke 7.1. 7., možete nas obavijestiti o takvom nedostatku i ostvariti svoja prava iz odgovornosti za nedostatke (tj. reklamirati Robu) slanjem e-pošte na info@deminas.hr. Također možete koristiti primjer obrasca koji smo vam dostavili za reklamaciju, a koji se nalazi ovdje:  uzorak obrasca za prigovor.

7.5.2.    U svojoj obavijesti kojom podnosite pritužbu, molimo Vas da navedete, posebno, opis nedostatka na Robi i Vaše identifikacijske podatke, uključujući adresu e-pošte na koju želite primati obavijesti o načinu rješavanja pritužbe, te naznačite koji od zahtjeva za odgovornost za nedostatke navedenih u točkama 7.6.3. do 7.6.7. podnosite.

7.5.3.    Prilikom podnošenja reklamacije, molimo Vas da nam dostavite i dokaz o kupnji Robe (račun) kako biste dokazali kupnju od nas.

7.5.4.    Danom podnošenja reklamacije smatra se dan isporuke neispravne Robe zajedno s relevantnim dokumentima (prema točki 7.5.3). Ako je Vaša podneska, kojim podnosite reklamaciju, nepotpuna (posebno nečitljiva, nejasna, nerazumljiva, ne sadrži potrebne dokumente i sl.), pismeno ćemo od Vas, posebno putem e-pošte, zatražiti dopunu podnesene reklamacije. U tom slučaju postupak reklamacije započinje danom dostave Vaše dopunjene podneske.

7.5.5.    Ako ne dopunite podnesenu pritužbu u skladu s točkom 7.5.4. ovog članka bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 10 dana od dana dostave Našeg zahtjeva u skladu s točkom 7.5.4. ovog članka, smatrat ćemo Vaš podnesak neutemeljenim i ako su tražene informacije koje nedostaju, a koje ste zamoljeni da dopunite, potrebne za obradu pritužbe, možemo odlučiti da nećemo rješavati takvu nepotpunu pritužbu.

7.6.1.    Na temelju Vaše odluke o tome koji od načina uklanjanja nedostataka navedenih u točkama 7.6.3. i 7.6.4. do 7.6.8 primjenjujete, uklonit ćemo nedostatak u razumnom roku koji nam je potreban za procjenu nedostatka i popravak ili zamjenu artikla, uzimajući u obzir prirodu artikla te prirodu i težinu nedostatka, a koji neće biti dulji od 30 dana od datuma Vaše reklamacije. Ne dajemo jamstvo za potrošače u skladu s člankom 626. Građanskog zakonika. Nismo obvezni prihvatiti način uklanjanja nedostatka koji ste odabrali ako način koji ste odabrali nije moguć ili bi nam uzrokovao nerazumne troškove, uzimajući u obzir Cijenu Robe i težinu nedostatka.

7.6.2.    Ako se radi o kvaru koji možemo otkloniti popravkom, imate pravo da se kvar popravi besplatno, pravovremeno i pravilno na naš trošak.

7.6.3.    Umjesto uklanjanja nedostatka popravkom, možete zatražiti zamjenu Robe.

7.6.4.    Umjesto uklanjanja nedostatka na Robi popravkom, uvijek možemo zamijeniti neispravnu Robu besprijekornom, ako vam to ne uzrokuje ozbiljne neugodnosti.

7.6.5.    Nakon isteka roka za uklanjanje nedostatka, imate pravo na razuman popust na Cijenu Robe ili možete odustati od Ugovora. Ista prava imate i u slučajevima kada ne popravimo nedostatak ili ne zamijenimo Robu, odbijemo popraviti ili zamijeniti Robu iz razloga što popravak ili zamjena nisu mogući ili bi zahtijevali nesrazmjerne troškove, Roba i dalje ima iste nedostatke unatoč popravku ili zamjeni ili vas obavijestimo da se nedostatak ne može popraviti ili Roba zamijeniti u razumnom roku ili bez uzrokovanja značajnih neugodnosti. Popust na kupoprodajnu cijenu mora biti razmjeran razlici između vrijednosti prodane Robe i vrijednosti koju bi Roba imala da nije imala nedostataka. Kupoprodajnu cijenu ili isplatu popusta na kupoprodajnu cijenu isplatit ćemo vam na isti način na koji ste platili kupoprodajnu cijenu, osim ako se izričito ne dogovorimo o drugom načinu plaćanja. Snosit ćemo sve troškove povezane s plaćanjem.

7.6.6.    Ne možete odustati od Ugovora prema točki 7.6.6 ako ste pridonijeli nedostatku ili ako je nedostatak zanemariv. Ako se Ugovor odnosi na više Roba, možete odustati od Ugovora samo u odnosu na Robu s nedostatkom. U odnosu na ostalu Robu, možete odustati od Ugovora samo ako se ne može razumno očekivati ​​da ćete biti zainteresirani zadržati ostalu Robu bez Robe s nedostatkom.

7.6.7.    Ako se nedostatak na Robi ne može ukloniti i sprječava vas da Robu pravilno koristite kao da nema nedostataka, imate pravo na zamjenu Robe ili odustanak od Ugovora. Ista prava imate ako su nedostaci uklonjivi, ali Robu ne možete pravilno koristiti zbog ponovnog pojavljivanja nedostatka nakon popravka ili zbog velikog broja nedostataka. 

7.6.8.    Vašu reklamaciju ili navod o nedostatku obradit ćemo isporukom popravljene Robe, zamjenom Robe, isplatom odgovarajućeg popusta na Cijenu Robe ili pisanim, obrazloženim odbijanjem odgovornosti za nedostatke, tj. odbijanjem vaše reklamacije.

7.7.    Ako ste Potrošač, ostvarivanje prava koja proizlaze iz odgovornosti za nedostatke Robe uređuje se odredbama članka 619. i sljedećih Građanskog zakonika i Zakona o zaštiti potrošača br. ").

7.8.    Ako odbijemo odgovornost za nedostatke ili odbijemo vašu reklamaciju, imate pravo kontaktirati akreditiranu osobu, ovlaštenu osobu ili obaviještenu osobu (npr. stručnjaka, ovlaštenu, akreditiranu ili obaviještenu osobu, ovlaštenu službu, znanstvenu instituciju itd.) kako bi vam pružili stručno mišljenje ili profesionalno mišljenje kojim se dokazuje Naša odgovornost za nedostatke Robe.

7.9.    Ako dokažete našu odgovornost za nedostatke Robe prema točki 7.8., imate mogućnost više puta nam ukazati na nedostatke Robe, ali istina je da tu odgovornost ne možemo poreći te ćemo stoga biti obvezni ponovno obraditi vašu pritužbu.

7.10.   Troškove vezane uz dobivanje stručnog mišljenja ili stručnog mišljenja u skladu s točkom 7.8 ovih Uvjeta i odredbi snosimo Mi, ali ih morate od Nas zatražiti najkasnije 2 mjeseca nakon rješavanja ponovljene pritužbe. 

7.11.  Ako se utvrdi da je roba neispravna, imate pravo na naknadu troškova nastalih vraćanjem robe nama. Svoj zahtjev možete podnijeti zahtjevom za naknadu troškova putem e-pošte ili pisanog zahtjeva te dostavljanjem dokaza o uplati troškova.

7.12.   Ovime smo vas pravilno obavijestili o vašim pravima u vezi s ostvarivanjem odgovornosti za bilo kakve nedostatke Robe. Sklapanjem Ugovora potvrđujete da ste imali priliku unaprijed i pravilno pročitati uvjete reklamacije Robe te da ih razumijete.

 

 

  1.   Odustanak od ugovora

8.1.    Do raskida Ugovora, tj. prestanka ugovornog odnosa između Nas i Vas od njegovog početka, može doći iz razloga i na način naveden u ovom članku ili u drugim odredbama Uvjeta poslovanja, u kojima je mogućnost raskida izričito navedena.

8.2.    Ako ste Potrošač, imate pravo odustati od Ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od dana primitka Robe, u skladu s odredbama članka 20. Zakona o zaštiti potrošača. Ako smo sklopili Ugovor koji obuhvaća više vrsta Robe ili isporuku više dijelova Robe, ovaj rok počinje teći od dana primitka posljednjeg dijela Robe. Od Ugovora možete odustati na bilo koji dokaziv način (posebno slanjem e-pošte). Za odustajanje možete koristiti i primjer obrasca koji smo vam dostavili, a koji se nalazi ovdje: obrazac za odustanak od 14 dana. Imate pravo odustati od Ugovora samo u odnosu na određenu Robu ili Robe, ako smo isporučili ili pružili više Roba prema Ugovoru. Učinci odustajanja od Ugovora primjenjuju se i na svaki dodatni ugovor Ugovoru, osim ako se izričito drugačije ne dogovorimo.

8.3.    Ako ste Potrošač i ne isporučimo vam Robu na vrijeme, imate pravo odustati od Ugovora čak i bez davanja dodatnog razumnog roka u skladu s člankom 517. stavkom 1. Građanskog zakonika, ako (i) odbijemo isporučiti vam Robu, (ii) pravovremena isporuka bila je od posebne važnosti s obzirom na sve okolnosti sklapanja Ugovora, (iii) obavijestili ste nas prije sklapanja Ugovora da je pravovremena isporuka od posebne važnosti.

8.4.    Međutim, čak ni kao Potrošač, ne možete odustati od Ugovora u slučajevima kada je predmet Ugovora:

8.4.1.    pružanje usluge, ako je usluga u potpunosti pružena i pružanje usluge je započelo prije isteka roka za odustanak od Ugovora uz Vaš izričit pristanak te ste također izjavili da ste uredno obaviješteni da izražavanjem pristanka gubite pravo na odustanak od Ugovora nakon što je usluga u potpunosti pružena, ako ste dužni platiti Cijenu prema Ugovoru;

8.4.2.    prodaja Robe čija Cijena ovisi o kretanjima cijena na financijskom tržištu, na koja ne možemo utjecati i koja se mogu dogoditi tijekom roka za odustajanje od Ugovora;

8.4.3.    prodaja alkoholnih pića čija je cijena dogovorena prilikom sklapanja Ugovora, pri čemu se njihova isporuka može izvršiti najranije nakon 30 dana, a njihova cijena ovisi o kretanju cijena na tržištu, na što ne možemo utjecati;

8.4.4.    prodaja robe koja je izrađena prema vašim specifikacijama ili koja je izrađena po mjeri za vas;

8.4.5.    prodaja Robe koja je podložna brzom kvarenju ili kvarenju i Robe koja je nerazdvojno pomiješana s drugom robom nakon isporuke;

8.4.6.    prodaja Robe zatvorene u zaštitnoj ambalaži koja nije prikladna za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i čija je zaštitna ambalaža oštećena nakon dostave;

8.4.7.    prodaja zvučnih snimaka, video snimaka, audiovizualnih snimaka ili softvera koji se prodaje u zaštitnoj ambalaži, ako je originalna ambalaža oštećena nakon isporuke Robe;

8.4.8.    prodaja periodičnih publikacija, osim prodaje na temelju ugovora o pretplati;

8.4.9.    isporuka digitalnog sadržaja, ako nije isporučen na opipljivom mediju i ako je isporučen uz Vaš prethodni izričiti pristanak prije isteka roka za odustajanje od Ugovora te smo Vas obavijestili da nemate pravo na odustajanje od Ugovora.

8.5.    Smatra se da je rok za odustajanje od ugovora u skladu s člankom 8.2 Uvjeta poslovanja poštivan ako nam pošaljete obavijest o odustajanju od Ugovora tijekom tog roka (ali ne kasnije od njegovog posljednjeg dana).

8.6.    U slučaju odustajanja od Ugovora, Cijena će vam biti vraćena u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju na vaš bankovni račun s kojeg je uplaćena ili na vaš bankovni račun odabran u odustajanju od Ugovora. Međutim, iznos neće biti vraćen prije nego što nam vratite Robu ili dokažete da je poslana natrag. Molimo vas da nam Robu vratite čistu, ako je moguće uključujući originalnu ambalažu, pribor i svu dokumentaciju.

8.7.    U slučaju odustajanja od Ugovora, pošaljite robu na sljedeću adresu našeg ureda: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka Republika. Ne šaljite robu pouzećem.

8.8.    U slučaju odustajanja od Ugovora prema čl. 8.2 Uvjeta poslovanja, dužni ste nam poslati Robu u roku od 14 dana od odustajanja, dok troškove vraćanja Robe snosite sami. Rok se smatra ispunjenim ako je Roba predana na prijevoz najkasnije posljednjeg dana roka. S druge strane, imate pravo na povrat Cijene prijevoza koju ste platili za dostavu Robe, ali samo u iznosu koji odgovara najjeftinijem načinu dostave Robe koji smo ponudili za dostavu Robe.

8.9.    Odgovorni ste za štetu u slučajevima kada je Roba oštećena kao rezultat vašeg rukovanja njome na način koji nije potreban s obzirom na njezinu prirodu i karakteristike. U takvom slučaju, fakturirat ćemo vam nastalu štetu nakon što nam se Roba vrati, a fakturirani iznos dospijeva u roku od 14 dana.

8.10.   Imamo pravo odustati od Ugovora zbog rasprodaje zaliha, nedostupnosti Robe ili ako je proizvođač, uvoznik ili dobavljač Robe dogovorene u Ugovoru obustavio proizvodnju ili izvršio značajne promjene koje su onemogućile ispunjenje naših obveza prema Ugovoru ili iz razloga više sile, ili ako, unatoč svim našim naporima koji se od nas mogu opravdano zahtijevati, nismo u mogućnosti isporučiti Vam Robu u roku navedenom u ovim Uvjetima i odredbama. U tim slučajevima dužni smo Vas bez nepotrebnog odgađanja obavijestiti o toj činjenici i vratiti Vam ukupnu cijenu za već plaćenu Robu, u roku od 14 dana od dana obavijesti o odustajanju od Ugovora. Vratit ćemo Vam ukupnu cijenu za plaćenu Robu na isti način na koji ste platili ukupnu cijenu, bez utjecaja na pravo da se s Vama dogovorimo o drugom načinu povrata, pod uvjetom da Vam se ne naplaćuju nikakve dodatne naknade u vezi s tim. 

8.11.   Također imamo pravo odustati od Ugovora ako niste preuzeli Robu u roku od 5 radnih dana od dana kada ste postali obvezni preuzeti Robu.   

 

  1.   PODNOŠENJE PRIJEDLOGA I PRITUŽBI

9.1.    Kao Potrošač, imate pravo podnijeti prijedloge i pritužbe pisanim putem, putem e-pošte na: info@deminas.hr.

9.2.   O procjeni vašeg prijedloga ili pritužbe obavijestit ćemo vas e-poštom poslanom na vašu e-mail adresu.

9.3.    Nadzorno tijelo uglavnom je Slovačka trgovačka inspekcija (SOI), Inspektorat SOI za regiju Prešov, sa sjedištem na adresi: Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, tel. Ne. 051/7721597.

9.4.    Zahtjev za inspekciju možete podnijeti i elektronički putem platforme dostupne na web stranici ako niste zadovoljni obradom vašeg zahtjeva ili pritužbe:  https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.

 

  1.   ALTERNATIVNO RJEŠAVANJE SPOROVA S POTROŠAČEM

10.1. Imate pravo kontaktirati nas sa zahtjevom za pravnu zaštitu, putem e-pošte poslane na: info@deminas.hr, ako niste zadovoljni načinom na koji smo riješili vašu pritužbu ili ako smatrate da smo povrijedili vaša prava. Ako negativno odgovorimo na vaš zahtjev ili na njega ne odgovorimo u roku od 30 dana od njegovog podnošenja, imate pravo podnijeti prijedlog za pokretanje alternativnog rješavanja sporova kod subjekta za alternativno rješavanje sporova („Subjekt“) u skladu sa Zakonom br. 391/2015 Zb. o alternativnom rješavanju sporova i o izmjenama i dopunama određenih zakona, s izmjenama i dopunama („Zakon o alternativnom rješavanju sporova“).

10.2. Subjekti su tijela i ovlaštene pravne osobe u skladu s člankom 3. Zakona o alternativnom rješavanju sporova, a njihov popis objavljen je na mrežnim stranicama Ministarstva gospodarstva Slovačke Republike.  https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

10.3.  Prijedlog možete podnijeti na način propisan u članku 12. Zakona o alternativnom rješavanju sporova.

10.4.  Nadalje, imate pravo pokrenuti izvansudsko rješavanje spora online putem OSR platforme dostupne na web stranici: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/hr/ip_16_297 , odnosno https://consumer-redress.ec.europa.eu/site-relocation_en?event=main.home2.show&lng=SK.&prefLang=hr

 

  1.   ZAVRŠNE ODREDBE
  1. Svu pisanu korespondenciju s vama dostavljat ćemo vam elektroničkom poštom. Naša adresa e-pošte navedena je pod Naši identifikacijski podaci. Korespondenciju ćemo vam dostavljati na adresu e-pošte navedenu u Ugovoru, u vašem korisničkom računu ili putem koje ste nas kontaktirali.
    1. Ugovor se može mijenjati samo našim pisanim sporazumom. Međutim, imamo pravo mijenjati ove Uvjete i odredbe, ali ta izmjena neće utjecati na već sklopljene Ugovore, već samo na Ugovore koji će biti sklopljeni nakon datuma stupanja na snagu ove izmjene. 
    2. U slučaju više sile ili događaja koji se ne mogu predvidjeti (prirodna katastrofa, pandemija, poremećaji u radu, prekidi rada podizvođača itd.), ne odgovaramo za štetu nastalu kao posljedica ili u vezi s višom silom ili nepredvidivim događajima, a ako ova situacija traje dulje od 10 dana, i Mi i Vi imamo pravo pismeno odustati od Ugovora.
    3. Sastavni prilog Uvjetima poslovanja je primjer obrasca za pritužbu (Prilog br. 1) i primjer obrasca za odustanak od Ugovora s uputama (Prilog br. 2).
    4. Ugovor, uključujući Uvjete i odredbe, arhiviramo u elektroničkom obliku, ali Vama nisu dostupni. Međutim, uvijek ćete primati ove Uvjete i odredbe i Potvrde narudžbe sa sažetkom Narudžbe putem e-pošte te ćete stoga uvijek imati pristup Ugovoru čak i bez naše suradnje. Preporučujemo da uvijek spremite Potvrdu narudžbe i Uvjete i odredbe.
    5. Naše aktivnosti ne podliježu nikakvim kodeksima ponašanja u skladu s člankom 2., točkom I) Zakona o zaštiti potrošača.
    6. Ovi Uvjeti i odredbe stupaju na snagu 1.7.2024.

 

PRILOG BR. 1 - OBRAZAC ZA PRITUŽBU

Obrazac za reklamaciju

 

Prodavatelj - trgovac: Naturzon s.r.o. sa sjedištem na adresi Tolstého 3237/13, 05801 Poprad, Slovačka, MAŠ: 52131050, PDV ID: 2120901948, PDV ID: SK2120901948 prema §4, registriran u Trgovačkom registru Okružnog suda u Prešovu, odjeljak Sro, broj registra 37511 / P, info@deminas.hr 

Podaci o kupcu (pošiljatelju):

Ime i prezime:

 

Adresa:

 

Email:

 

Broj telefona:

 

Broj bankovnog računa (IBAN):

 

Informacije o reklamiranoj robi:

Ime proizvoda:

 

Broj narudžbe:

 

Ostali dodatni podaci:

 

Opis reklamacije (nedostaci):

 

 

 

Kao kupac prodavatelja, molim da se moja pritužba riješi na sljedeći način:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

..............................
Mjesto i datum

..............................
Potpis kupca

..............................
Potpis prodavatelja

Dodatne informacije o reklamaciji (izjava prodavatelja):



 



 



 

 

!!! Adresa za povrat proizvoda - proizvode šaljite na ovu adresu:!!!

 

Fulfillment.cz - Naturzon, 

CTPark Prague North Hala D8.7 B

277 45

Úžice – Kozomín

Češka Republika

:

 

PRILOG br. 2 - OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA

 

MODEL OBRASCA ZA ODUKAZ OD UGOVORA SKLOPLJENOG NA DALJINU I IZVAN JAVNOG UGOVORA

 

(Ispunite i pošaljite ovaj obrazac samo ako želite odustati od ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija.)

 

 

Prodavatelj - trgovac: Naturzon s.r.o. sa sjedištem na adresi Tolstého 3237/13, 05801 Poprad, Slovačka, MB: 52131050, PDV ID: 2120901948, PDV ID: SK2120901948 prema §4, registriran u Trgovačkom registru Okružnog suda u Prešovu, odjeljak Sro, broj spisa 37511 / P, info@deminas.hr (u daljnjem tekstu "Prodavatelj")

 

Potrošač (kupac):

Ime i prezime:

 

Adresa:

 

Email:

 

Broj telefona:

 

Broj narudžbe:

 

Broj bankovnog računa (IBAN):

 

 

Ovime izjavljujem da odustajem od ugovora o kupnji za isporuku ili isporuku ove robe:

 

Naziv proizvoda/količina/jedinična cijena:

 

Naziv proizvoda/količina/jedinična cijena:

 

Naziv proizvoda/količina/jedinična cijena:

 

Naziv proizvoda/količina/jedinična cijena:

 

Naziv proizvoda/količina/jedinična cijena:

 

Naziv proizvoda/količina/jedinična cijena:

 

 

Datum narudžbe robe / datum primitka* ..............

 

 

Na................................................. dan ................................................. 

 

Potpis potrošača ..................................................................

 

* Prekriži ono što se ne odnosi.

 

 

 

Pošaljite nam robu poštom na adresu:

Fulfillment.cz - Naturzon, 

CTPark Prague North Hala D8.7 B, 

277 45, Úžice - Kozomín, 

Češka Republika. 

UPUTE O KORIŠTENJU PRAVA POTROŠAČA NA ODUSTANAK OD UGOVORA SKLJUČENOG NA DALJINU I UGOVORA SKLJUČENOG IZVAN POSLOVNIH PROSTORIJA TRGOVCA

 

Prodavatelj:

Naturzon s.r.o., Tolstého 3237/13, 05801 Poprad, Slovačka Republika, ID broj: 52131050, upisan u Trgovački registar Okružnog suda Prešov, odjeljak Sro, broj uloška 37511 / P (u daljnjem tekstu: "Prodavatelj"); www.deminas.hr.

 

Potrošač:

Fizička osoba koja pri sklapanju i izvršavanju potrošačkog ugovora djeluje izvan okvira svoje trgovačke ili druge poslovne djelatnosti.

 

  1. Pravo na odustajanje od ugovora

 

Imate pravo odustati od ovog ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana. Rok za odustanak istječe 14 dana od dana kada vi ili treća strana, koja nije prijevoznik i koju ste vi naveli, stekne posjed nad robom.

Prilikom korištenja prava na odustanak od ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o odustanku od ovog ugovora jasnom izjavom (npr. e-poštom) na sljedeću adresu: info@deminas.hr.

 

U tu svrhu možete koristiti obrazac za odustajanje od ugovora koji smo vam poslali, ali njegova upotreba nije obvezna.

Ako ste zainteresirani, obrazac za odustajanje od ugovora ili bilo koju drugu jasnu izjavu o odustajanju možete ispuniti i poslati elektroničkim putem našeg web obrasca:  https://shoptet.onclck.cz/deminas.cz/www/?lang=hr

 

Ako iskoristite ovu mogućnost, odmah ćemo vam potvrditi primitak vašeg odustajanja putem e-pošte.

 

Rok za odustajanje smatra se ispunjenim ako pošaljete obavijest o korištenju prava na odustajanje prije isteka roka za odustajanje.

 

  1. Posljedice odustajanja od ugovora

Nakon odustajanja od ugovora, vratit ćemo vam sve uplate koje ste izvršili u vezi sa sklapanjem ugovora, uključujući troškove dostave robe. To se ne odnosi na dodatne troškove ako ste odabrali vrstu dostave koja nije najjeftiniji standardni način dostave koji nudimo.

 

Uplate će vam biti vraćene najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka vaše obavijesti o odustajanju od ovog ugovora. S povratom novca možemo pričekati dok se roba ne vrati na našu adresu ili dok ne dokažete da ste robu poslali natrag, ovisno o tome što nastupi ranije.

Povrat novca bit će izvršen na isti način koji ste koristili za plaćanje, osim ako niste izričito pristali na drugačiji način plaćanja, bez naplate ikakvih dodatnih naknada.

 

  1. Kako vratiti robu

Pošaljite nam robu natrag poštom na sljedeću adresu: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka Republika. Ne šaljite robu pouzećem.

 

Robu morate vratiti najkasnije u roku od 14 dana od datuma kada ste iskoristili svoje pravo na odustajanje od ugovora. Smatra se da je rok ispunjen ako robu vratite prije isteka roka od 14 dana.

Izravne troškove povrata robe snosite Vi. Procijenjeni trošak tih troškova iznosi 10 EUR.

Odgovorni ste za svako smanjenje vrijednosti robe koje je nastalo zbog rukovanja njome na način koji nije potreban za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja robe.